Facebook zveřejní 23. října své výsledky za 3. čtvrtletí

Facebook oznámil, že zveřejní výsledky svého hospodaření za 3. čtvrtletí 23. října. Mnoho se změnilo od doby, kdy 26 července Facebook oznámil, že za druhé čtvrtletí prodělal 156 milionu dolarů, navzdory zvýšení příjmů ve stejném období. Co zakladatel Facebooku a současný CEO Mark Zuckerberg řekne o posunu Facebooku za poslední 3 měsíce?

Facebook bude 23. října pořádat konferenční hovor, aby probral výsledky. Živý videopřenos, stejně jako detailní informace, může být shlédnut na stránce Facebooku pro vztah s investory.

26. července zavřely akcie Facebooku na 26.85 dolarech za kus, ale nyní se obchodují okolo 20 dolarů.

Ve zprávě za 2. čtvrtletí Facebook uvedl, že síť má 955 milionů uživatelů a 543 milionů uživatelů mobilní verze. Reklama na sociálních sítích byla ve zprávě středem pozornosti, když společnost tvrdila, že uživatelé uvidí více a více sponzorovaných zpráv, obzvláště na mobilních zařízeních.

Od té doby se toho opravdu hodně změnilo. Facebook zapojil nebo testoval různé způsoby, jak zvýšit příjmy, například rozšířené služby pro inzerenty, stejně jako zaměření se na to, aby se Facebook stal centrálou pro nakupování na internetu. Před několika týdny Facebook uskutečnil významný krok v honu za většími příjmy, když spustil službu virtuálních dárků. V pondělí síť oznámila zprovoznění „sbírek“ po vzoru Pinterestu – další způsob, jak přitáhnout peníze.

Analytik BTIG Richard Greenfield řekl, že se domnívá, že příjmy společnosti ve 3. čtvrtletí opět stoupnou, především díky enormní snaze, kterou Facebook vyvíjí, aby vydělal peníze, ale že uživatelé budou oodcházet kvůli všudypřítomné reklamě. Greenfield mluvil s CNET o vyhlídkách Facebooku:

Věříme, že tento nárůst objemu reklamy bude mít negativní vliv na uživatelský zážitek zejména na mobilních zařízeních, jelikož budou činit již takhle dosti prkenný news feed ještě méně přehledným. Tváří v tvář pokulhávajícím příjmům z reklamy, upadající zaměstnanecké morálce a nadšení investorů se zdá, že Facebook s reklamou příliš tlačí na pilu, což podle nás bude mít v budoucnu negativní vliv na uživatele.

Hry vyvíjející společnost Zynga, která je úzce spjatá s Facebookem, již zveřejnila zprávu za 3. čtvrtletí a ta nebyla příliš pozitivní. Podle webu Inside Social Games, Zynga snížila odhady na rok 2012 a očekává ztrátu 105 milionů dolarů, místo předchozího odhadu 90 milionů.

Zdroj: Allfacebook 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>