Facebook nyní umožňuje vývojářům platit za reklamu, která rovnou nainstaluje mobilní aplikaci do telefonu. Slibuje o 50% vyšší CTR a 10* větší dosah.

Vývojáři aplikací platí opravdu hodně za reklamy, které jim zajistí instalace. A Facebook na tom chce vydělat, takže ode dneška umožňuje všem vývojářům nakupovat reklamy, jejichž prostřednictvím se dá aplikace rovnou nainstalovat a které se objevují přímo v „kanálu vybraných příspěvků“. Až do teď tuto možnost mohlo využívat jen pár společností.

Facebook tak sází dost na mobilní zařízení a chce se stát vedle app storů (jako Google Play, App Store a Windows Phone Store) hlavním zdrojem aplikací.

Reklama pro instalaci mobilních aplikací umožňuje vývojářům nakoupit prostor, který propaguje jejich aplikaci přímo v kanálu vybraných příspěvků. Pokud se na reklamu klikne, otevře se rovnou Apple App Store nebo Google Play.

Tyto reklamy jsou již v provozu. TinyCo zaznamenal o 50% vyšší množství prokliků a jejich vyšší proměnu v zákazníky, v porovnání s dalšími reklamními kampaněmi.  Reklamy Facebooku přivedli více opravdových zákazníků. Startup Nanigans byl při shánění zákazníků touto cestou dokonce více než 8* úspěšnější, než při použití tradičních reklamních způsobů.

Během zkušebního provozu, který byl spuštěn před dvěma měsíci, se všichni zúčastnění naučili několik lekcí. Lidé se nechytnou na samotné jméno aplikace, krátký popis a ikonku. Chtějí nějaký důkaz, že tato aplikace opravdu stojí za stažení. A to je důvod, proč je nyní součástí reklamy i hodnocení z Facebook App Center a informace, kteří přátelé aplikaci využívají. Facebook také nabízí rozsáhlé analytické nástroje, které umožňují vývojářům sledovat prokliky svých reklam a množství instalací, které mají na svědomí.

 

Ale abychom si to vyjasnili, pořád se jedná o „nesociální“ reklamu. To znamená, že nemusí nutně někdo z vašich přátel kliknout na „to se mi líbí“, nebo nainstaloval aplikaci, aby se vám reklama zobrazila v kanálu vybraných příspěvků. To znamená, že Facebook musí být velmi opatrný, aby nezobrazoval příliš mnoho reklamy, kterou by zahltil přirozený obsah vytvářený přáteli.

Ale pokud budou uživatelé reklamy využívat, mohou být velkou nadějí Facebooku na mobilním poli. Mobilní aplikace jsou obrovské odvětví. S ohledem na to, kolik času lidé tráví ve vlastní mobilní aplikaci Facebooku, mohou tyto reklamy zajistit, že pokaždé když vývojář představí novou aplikaci, bude chtít Facebooku zaplatit.

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>