Zdroj: TechCrunch
Odkaz na původní článek: Adeven Launches Adjust.io Analyzer To Give Mobile App Advertisers Combined Analytics And Tracking
Autor původního článku: Steve O’Hear
Překlad: iTechHub
Když startup Adeven představil Apptrace, nástroj který umožňuje svým uživatelům zdarma získat přehled o zásadních datech aplikací nabízených v App Storu, bylo pravděpodobné, že ho bude následovat placená verze. Dnes se tak stalo. Se spuštěním adjust.io, analyzátoru který spojuje analýzu dat a statistiky pro inzerenty, kteří chtějí vědět, která kampaň je nejúspěšnější a kdo přivádí ty nejhodnotnější uživatele.
Adjust.io přináší svým klientům – reklamním agenturám i přímým zákazníkům –získat lepší přehled o fungování jejich reklamních kampaní v mobilních aplikacích. Mohou tak lépe porozumět tomu, jak jsou vynakládány prostředky na reklamní kampaně. Adjust.io nabízí data z App Storu, analýzy a sledování účinnosti reklam prostřednictvím jednoho přívětivého webového rozhraní a stahovatelných reportů.
Adjust.io využívá nabízení SDK (software Development Kit), který mohou tvůrci aplikací použít ve svých aplikacích a prostřednictvím připojeného kódu pro sledování mohou být zákazníci sledováni od způsobu, jakým se dostali na stránku, přes rozhodnutí jestli inzerovanou aplikaci stáhnout, až po případné zaplacení. Hlavní myšlenkou je mít možnost zjistit nejen které reklamy k vám přivedou nejvíce lidí, ale i kolik lidí se rozhodne u vás utrácet, nebo jinak zvyšovat váš příjem.
Adeven se chlubí tím, že jsou první, kdo nabídl nástroj, který by zároveň umožňoval analýzu reklam i sledování uživatelů, kteří přes ně přistoupí k vašemu produktu. Jestli je to pravda, tím si nejsme moc jisti, ale každopádně je spojení těchto dvou možností do jednoho nástroje příjemnou záležitostí. Slovy společnosti Adeven by tento nástroj měl pomoci inzerentům „najít to nejlepší místo pokud jde o inzerci a zjistit, které kampaně a kde fungují nejlépe a odkud jejich nejlepší zákazníci přicházejí“.